Rabu, 11 Mac 2009

Seminar PPSMI 14 Mac 2009



Sebagaimana tajuk di atas, ingin kami tegaskan bahawa seminar ini adalah tempat dan ruang yang kami sediakan untuk perbincangan secara akademik lagi ilmiah berkaitan isu Pengajaran dan Pembelajaran Sains dan Matematik Dalam Bahasa Inggeris (PPSMI).

Seminar ini terbuka kepada semua, sama ada yang menyokong PPSMI ataupun menentangnya. Di sinilah tempatnya untuk kita menggunakan segala kematangan kita memberikan pandangan, berhujah dan bertanyakan apa sahaja persoalan kepada panel-panel yang telah kami jemput tentang isu ini.
Panel-panel yang kami undang ini adalah sangat berautoriti untuk menjawab segala persoalan berkaitan PPSMI dari sudut undang-undang, perlembagaan, sains dan matematik dan sebagainya.

Tanyalah apa sahaja soalan. Dari sekecil-kecil perkara sehinggalah kepada sebesar-besar perkara. Insyallah, kami akan memberikan ruang yang secukupnya buat peserta yang menghadiri seminar ini.

Seminar ini masih dibuka untuk pendaftaran. Kami juga menerima pendaftaran secara walk- in pada hari program. Namun, kami lebih menggalakkan pendaftaran awal kerana tempat yang disediakan agak terhad iaitu untuk 200 orang.

Demi keselesaan semua pihak. Pihak kami tidak dapat menjamin keselesaan untuk yang lewat mendaftar.

Tiada ulasan: